Oferta

  1. Przedłożenie projektu Umowy o zarządzanie/administrowanie nieruchomością.
  2. Zwołanie i prowadzenie zebrania założycielskiego Wspólnoty.
  3. Zarejestrowanie Wspólnoty.
  4. Protokolarne przejęcie nieruchomości oraz wszelkiej dokumentacji technicznej, finansowej i organizacyjnej.
  5. Zwoływanie i prowadzenie corocznych zebrań Wspólnoty.
  6. Zarządzanie nieruchomością zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i podpisaną umową określającą zakres kompetencji.
  7. Analiza treści i zawieranie umów z dostawcami mediów oraz kontrola ich wykonania, dokonywanie rozliczeń zużycia mediów.
  8. Prowadzenie ewidencji księgowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
  9. Dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy, sporządzanie sprawozdań finansowych oraz deklaracji rozliczeniowych.
  10. Prowadzenie ewidencji poszczególnych lokali i ich właścicieli.
  11. Skuteczne dostarczanie właścicielom korespondencji w sprawach związanych ze Wspólnotą oraz dostarczanie naliczeń opłat w terminach określonych prawem.
  12. Rozliczanie wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną oraz wpłat na fundusz remontowy.
  13. Pobieranie należności z tytułów pożytków i innych przychodów z nieruchomości.
  14. Kontrola terminowości wpłat, a w przypadku opóźnień naliczanie odsetek.
  15. Wystawianie i doręczanie dłużnikom upomnień i wezwań.
  16. Podejmowanie działań mających na celu wyegzekwowanie zaległych opłat.
  17. Regulowanie zobowiązań finansowych Wspólnoty.
  18. Reprezentowanie Wspólnoty w sprawach jej dotyczących przed odpowiednimi instytucjami i władzami.
  19. Współdziałanie ze Zleceniodawcą oraz przekazywanie niezbędnych informacji do działania w celu wykonania zadań przekraczających czynności zwykłego zarządu (administratora).
  20. Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz bieżącej dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego.
  21. Sporządzanie zestawień potrzeb remontowych na podstawie przeglądu stanu technicznego obiektu.
  22. Zlecanie przeglądów i kontroli budynku.
  23. Sporządzanie projektu rocznego planu gospodarczego w tym planu remontów.
  24. Realizacja w pełnym zakresie spraw związanych z obsługą mieszkańców, a w szczególności załatwianie interwencji i wniosków w zakresie powierzonych obowiązków.
  25. Przyjmowanie osobiste i telefoniczne interesantów w dni robocze w siedzibie administracji.
  26. Wydawanie poświadczeń bądź zaświadczeń dla właścicieli lokali dla uzyskania dodatków mieszkaniowych lub świadczeń z pomocy społecznej.
  27. Kontrola pracy osób obsługujących nieruchomość.
  28. Wykonywanie innych, niewyszczególnionych czynności uzgodnionych z Zarządem lub właścicielami.